Košík 0x

0,00 €

Časté otázky

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Pokiaľ Vám náš diel nepasoval, alebo máte iný dôvod na vrátenie tovaru, môžete nám ho bez problémov vrátiť do 14 dní a my vám vrátime peniaze späť na účet. Pokiaľ by to bolo viac ako 14 dní od zakúpenia, kontaktujte nás na email info@mvautodiely.sk) a my sa pokúsime aj tak zaistiť vrátenie dielu. Diel nesmie byť namontovaný na vozidle alebo inak poškodený. Diel musí byť vrátený v pôvodnej originálnej krabici, ktorá nesmie byť polepená alebo inak poškodená. Buď nám ju pošlete na adresu MV autodiely s.r.o., Hlohovská cesta 111/23, 955 01 Nemčice, alebo osobne u nás. Do balíka pribaľte daňový doklad a protokol o vrátení tovaru ktorý nájdete u nás na stránke. Diely prosím zabaľte do krabice od výrobcu, v ktorej vám boli doručené, tak aby originálna krabica bola čo najmenej poškodená. Túto krabicu ešte zabaľte alebo obaľte do fólie. Prosím neposielajte cez dopravcu len originálnu krabicu s dielmi, pretože lepia na tieto krabice etikety a tým znehodnocujú pôvodné obaly dielov.  
Na stiahnutie: Protokol o vrátení tovaru mvautodiely

Aké sú podmienky vrátenia zálohy za vratný diel?

Pri tovare, ktorý je predmetom výmenného programu výrobcu, je nutné zaplatiť zálohu za starý diel, kde sa pripočítava k cene tovaru. Táto záloha je zákazníkovi vrátená hneď keď zákazník odovzdá starý diel, ktorý splňuje všetky náležitosti stanovené výrobcom pre vykúpenie starého dielu. Kontrola trvá dodávateľom dielov zhruba 2-3 týždne.

Pri každom diely ktorý je repasovaný  a je vždy vratná záloha vás budeme vždy telefonicky informovať u vyššej zálohy (alebo emailom keď sa nedovoláme) až po odsúhlasení zálohy vám diel zašleme.

Podmienky pre vrátenie zálohy

Starý diel:

  • musí byť kompletný, vrátane krytiek, šróbou a krabice (od nového dielu)
  • nesmie byť mechanicky ani inak poškodený (napríklad prehrievaním)
  • nesmie byť moc skorodovaný
  • musí mať všetky podstatné súčasti (napr. alternátor nesmie byť rozobratý)
  • nesmie byť znečistený tak, že sa nedá posúdiť jeho technický stav
  • musí byť indentifikovateľný (etikety,štítky)
  • Vrátenie zálohy prebehne po posúdení vráteného dielu výrobcom.

Pokiaľ zákazník objedná diel, na ktorý sa vzťahujú podmienky výmenného programu výrobcu, je ihneď informovaný o nutnosti zložiť vratnú zálohu na starý diel. Pokiaľ so zálohou nebude súhlasiť, má možnosť bez akýchkoľvek sankcíí odstúpiť od kúpnej zmluvy. Objednávka tak bude zrušená.

Ako postupovať pri nákupe repasovaného dielu?

V našom e-shope www.mvautodiely.sk nájdete širokú ponuku dielov, pri ktorých je diel dodávaný výmenným spôsobom. Jedná sa o repasované diely, zväčša o štartéry, alternátory, brzdové strmene, poloosi, vstrekovacie trysky, kompletné riadenia a pod.

Repasované diely prešli dôslednou vstupnou kontrolou a následne repasovaním priamo v továrni výrobcu. V praxi to znamená, že kvalitatívne sú porovnateľné s novými dielmi a platí na ne štandardná dvojročná záruka. K cene samotného dielu pripočítať „príplatok za repas“, ktorý môže byť a väčšinou býva vratný. Tento príplatok je účtovaný k cene nakupovaného dielu. Hodnota daného príplatku je rôzna (v závislosti od typu dielu, výrobcu a pod.). O jej výške vás bude informovať náš operátor. V závislosti na výslednej cene objednávky (cena dielu + príplatok za repas) sa môžete rozhodnúť či máte i naďalej o daný diel záujem. Nie ste ničím viazaný, objednávku je možno zrušiť bez akýchkoľvek finančných postihov. Ako to celé prebieha?

  1. Pri výbere konkrétneho autodielu dbajte na správne zvolené atribúty vozidla (model, rok výroby, objem motora a výkon v kw).
  2. Venujte prosím pozornosť informáciám o výrobku (napríklad strana montáže pri strmeňoch, či dĺžka poloosi a pod.) V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte, radi poradíme.
  3. Po objednaní konkrétneho dielu Vás bude kontaktovať náš operátor, ktorý preverí možnosti dodania a zistí najnižšiu možnú cenu príplatku za repas.
  4. Pri vymontovaní Vášho starého dielu je potrebné dbať na opatrnosť. Starý diel nemôže byť zvonku poškodený (zlomený úchyt, extrémne prehrdzavenie a pod.). Po vymontovaní je vhodné vizuálne skontrolovať starý a nový diel, či sú zhodné. Ak áno, zabaľte váš starý diel do krabice od nového dielu (podmienka vrátenie starého dielu k dodávateľovi) a pošlite ho na našu adresu MV autodiely. s r.o. Hlohovská cesta 111/23, 955 01 Nemčice.
  5. My následne zašleme váš starý diel na posúdenie k dodávateľovi, ktorý preverí, či je tento diel vhodný na repas. Toto posúdenie môže trvať i viac ako 30 dní, preto vás prosíme o trpezlivosť. Okamžite po schválení dodávateľom vás budeme informovať. V takomto prípade od vás budeme potrebovať číslo vášho bankového účtu, kde vám poplatok za repas vrátime.

Počas celého procesu objednania, dodania i posudzovania nás môžete kontaktovať mailom na info@mvautodiely.sk, telefonicky na tel. čísle 0901 706 106, prostredníctvom live chatu na stránke www.mvautodiely.sk alebo osobne v našej predajni na Hlohovská cesta 111/23, 955 01 Nemčice.

Ako reklamovať tovar?

Postup reklamácie je uvedený v bode 10) Reklamácie a záruka Obchodných podmienok

2021    mvautodiely.sk - licencovaný predajca autodielov

TecDoc